HPHP

PORADNA THERAPIA

Pečujeme o vaši duši

Mgr. Tereza Zahrádková

psychoterapeutická

zakladatelka poradny a její tým

HPHPHPHPHPHP

OSOBNÍ KONZULTACE

NEBO NA DÁLKU PO SKYPE

(We also speak English)

CO NABÍZÍME

KOUČINK

Osobní kouč vám dělá průvodce v rozvoji vaší osobnosti.

INDIVIDUÁLNÍ TERAPIE

Vhodná na bludný kruh opakujících se potíží, které si s sebou nevědomě neseme.

SEMINÁŘE

Odhalte svůj přístup k druhým. Chcete něco změnit?

SKYPE

Jste v cizině? Chcete na sobě pracovat z domova, kde vám je dobře?

PSYCHOLOG-PORADCE PRAHA

Trápí vás úzkostné, depresivní stavy, pocity méněcennosti, vztahové problémy…? 

Formou osobního setkání a Skype sezení nabízíme poradenství a koučink.

Poskytujeme specializovanou péči jednotlivcům, párům i rodinám, které mají nejrůznější témata a potíže, se kterými se potýkají.

PROČ SI NÁS VYBRAT

ODPOLEDNÍ A VEČERNÍ TERMÍNY

Terapeut je vám k dispozici do 21:00. Otevírací doba 8:00 až 21:00 osobně i po Skype.

PRVNÍ SEZENÍ DO TÝDNE

Nenecháme vás čekat. Objednáme vás již tentýž den a do týdne se setkáte s terapeutem.

JSTE NESPOKOJENÍ? SEZENÍ ZDARMA

Jste-li do 3 sezení nespokojený se svým terapeutem, bude vám nabídnut vhodnější, u kterého máte první sezení zdarma.

SKYPE ČI TELEFON

Pro mimopražské v České republice i v cizině nabízíme možnost sezení po Skype nebo po telefonu.

PESTRÁ NABÍDKA PORADCŮ

Terapeut – různá zaměření a jsou různé osobnosti. Můžete navštěvovat poradce spíše klidného, dávající hodně prostoru, nebo s aktivním, který se s vámi mimo terapii zaměřuje i na koučink či poradenství.

PORADNA ZDARMA

Nechcete platit? Napište nám do online poradny a naši odborníci vám zdarma odpoví.

BEZPEČNÝ PŘÍSTAV

Potkáte se s poradci, kteří svou práci milují, naplňuje je, což se odráží i směrem k vám. Jsme pevným bodem ve vašem životě. Často se k nám vracíte s novými potížemi, protože víte, že se na nás můžete vždy obrátit. Zároveň vás rádi uvidíme.

PORADNA PRO VÁŠ RŮST

Mnoho našich poradců vám slouží také jako zdroj nových informací pro vás růst. Máme přehled o seminářích, doporučujeme odborné knihy či články, které by mohly rozšířit vaše obzory, pokud o to stojíte.

NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY A VIDEA

Odešla jsem z práce a žádný kolega se mi neozval-mám depresi

Odešla jsem z práce a žádný kolega se mi neozval-mám depresi

Dobrý den,již dlouho se léčím s depresí a s pomocí…
Můj 10ti letý syn se ve škole pomočuje

Můj 10ti letý syn se ve škole pomočuje

Dotaz:Dobrý den. Proslila bych o radu, mám 10letého syna.…
Syn je závislý na facebooku

Syn je závislý na facebooku

Dotaz: Dobrý den, prosím Vás o radu. Mám 19-ti let ého syna,…

CO O NÁS NAPSALI NAŠI KLIENTI – DOPORUČENÍ

Mgr. Zuzana Vágnerová

"Zuzka mi obrovským způsobem pomohla, její přístup je bezvadný, je naprosto skvělá."

"Chtel bych Vam jen napsat, ze jsem s Vasi kolegyni Zuzanou…
PhDr. Lucie Hanzlíková, PhD.
PhDr. Lucie Hanzlíková, PhD.
Martina Klugerová

"Je to již 4 roky a musím konstatovat, že Martina mě opravdu zachránila."

"Proč jsem začala chodit na terapii? A proč jsem za to…

PORADNA

JAK SI VYBRAT DOBRÉHO PORADCE/PSYCHOLOGA/PSYCHOTERAPEUTA

  • 1) Jak na vás terapeut,poradce či psycholog působí

    Již na prvním setkání vnímejte „chemii“ mezi vámi. Je vám individuální terapeut příjemný? Máte pocit, že se o vás odborník ať už poradce pro osobnostní rozvoj či psychoterapeut zajímá? Já vždy doporučuji klientům absolvovat dvě až tři sezení, abyste se lépe poznali a aby měl psycholog či psychoterapeut možnost dát již nějakou zpětnou vazbu a náhled na potíže klienta. V každém případě již od prvního setkání má klient šanci poznat, jak mu osobnostně jeho poradce sedí.

  • 2) Dobrý poradce či psychoterapeut vás posouvá dál

    Dobrý individuální terapeut, psychoterapeut či psycholog či kouč vás posouvá dál, pokud to potřebujete. Existují klienti, kteří potřebují od svého psychologa či poradce pouze vyslechnout, mít pocit prostoru pro své potíže. Vaše potíže by ale měly nabírat směr k řešení. Dobrý psychoterapeut či individuální poradce nbeo psycholog umí dávat trefné otázky, které vás posouvají dále, umí vám dávat náhledy na problém z takových úhlů, které  by vás samotné nenapadly. V tom se dobrý psycholog liší od kamarádky, se kterou si můžete o vašich problémech povídat v kavárně.

  • 3) Těšíte se na další sezení s odborníkem na vaše potíže?

    Dobrý psycholog, poradce či terapeut vás zaujme, budete se na sezení těšit a to dokonce i když nejsou někdy příjemné, protože vývoj někdy bolí.Správný psychoterapeut či poradce umí správně pojemnovat vaše potíže. On sám dobře pozná,zda s vámi pracuje na závislosti na vztahu,depresi,nízkém sebevědomí, či úzkosti.

  • 4) Řekněte si o to, co potřebujete

    Dobrý poradce, psycholog vám dokáže naslouchat a přizpůsobuje z části sezení vašim přáním. Pokud mu sdělíte, že potřebujete více zpětných reakcí, dobrý psycholog by měl zareagovat a nedržet se úzkostně svého zvyku spíše mlčet a jen naslouchat. Vy jste ten, který si sezení platí a měli byste mít pocit zájmu o vás.

  • 5) Jsou pro vás sezení obohacující?

    Dobrý poradce, psycholog či psychoterapeut je takový, kterého byste doporučili i svým známým. Nechodíte k němu jen „ze setrvace“, ale máte pocit, že vám sezení opravdu něco dávají.

  • 6) Podařilo se terapeutovi odhalit, kudy byste měli směřovat?

    Dobrý psycholog a terapeut pracuje pro vás a ne vy pro něj. Co to znamená? Váš psycholog či poradce by měl brzy odhalit, jak zacházet s vaším problémem. Neměl by dlouhodobě tápat a ptát se vás opakovaně na stejné otázky.

  • 7) Neměli byste mít pocit, že terapeuta obtěžujete

    Měli byste mít pocit, že se na vás terapeut těší a že ho těší jeho práce. Práce psychoterapeutického poradce je obtížná a občas může odborníky svádět k pocitu vyhoření, to však není váš problém. Vy jako klient byste neměl mít pocit, že terapeuta „obtěžujete“.

  • 8) Pocit důvěry

    Se správným terapeutem byste se měli cítit uvolněně a cítit k němu důvěru. Pokud mezi vámi není navozený pocit důvěry, nemůže poradenská psychoterapie fungovat.

  • 9) Přehled v tom, jak pomoci

    Ideální psychoterapeut by měl mít přehled, pokud se zeptáte měl by umět doporučit literaturu či doporučit jiného odborníka, kterého zrovna potřebujete – právníka, psychiatra apod.

  • 10) Nebát se kritiky

    V terapeutickém vztahu byste měli cítit dostatek vlastní svobody a nebát se vyjádřit i kritiku vůči svému terapeutovi. Správný individuální terapeut je na takovou situaci školený a zdravý vyrovnaný psycholog si nebere kritiku od klienta osobně.